text.skipToContent text.skipToNavigation
Kompetencje producenta
Szybka dostawa
Doskonała obsługa
PL
Wybierz język
Ulubione
Zapamiętaj produkty
Szybkie zamówienie

NOVOnox hygienic

EHEDG

European Hygienic Engineering & Design Group (EHEDG) została założona w 1989 roku

Organizacja składa się z osób zatrudnionych przy produkcji sprzętu, żywności, dostawców przemysłu spożywczego, instytutów badawczych i uniwersytetów, organów służby zdrowia i organizacji rządowych.

Celem EHEDG jest ciągłe doskonalenie technologii higieny i projektowania we wszystkich obszarach produkcji żywności.

Jako członek, HEINRICH KIPP WERK uważa się za odpowiedzialnego za wdrażanie tych wymagań EHEDG. Informacje na temat podstawowych standardów higienicznego projektowania są przekazywane przez EHEDG swoim członkom zgodnie z obowiązującymi przepisami.

DGUV-Test

DGUV-Test to system testowania i certyfikacji instytucji ubezpieczenia społecznego od następstw nieszczęśliwych wypadków, w którym jednostki testujące i certyfikujące wszystkich instytucji ubezpieczenia społecznego od następstw nieszczęśliwych wypadków połączyły siły. Agencje testujące i certyfikujące w DGUV-Test są agencjami oceny zgodności, które są odpowiedzialne za testowanie i certyfikację produktów, aspektów częściowych i procesów oraz za audyt i certyfikację systemów zarządzania.

  

Jednostka badawcza i certyfikująca dla żywności i opakowań w DGUV

  

Jednostka badawcza i certyfikująca Wydziału Żywności jest zatwierdzonym i notyfikowanym laboratorium badawczym zlokalizowanym w Mannheim z innym laboratorium badawczym w Moguncji. Laboratorium testowe w Mannheim testuje głównie maszyny pakujące i inne maszyny do przetwarzania żywności. Częściowe aspekty, takie jak higiena, mogą być również testowane i certyfikowane. Przetestowane i certyfikowane produkty są uprawnione do noszenia symbolu testu DGUV jako dowodu jakości. Symbol testu DGUV „Hygiene tested” potwierdza zgodność z wymogami higieny opartymi na ogólnoeuropejskich przepisach. Wszystkie testy można również przeprowadzić w fazie rozwoju - jest to znaczna korzyść czasowa przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek.

 

Inni klienci kupili również