|
Jakość obsługi KIPP: BARDZO DOBRA |
powrót |
|
Jakość obsługi KIPP: BARDZO DOBRAPomyślne odnowienie certyfikacji TÜV
W 2017 r. TÜV Saarland przeprowadziło niezależną ankietę konsumencką dotyczącą jakości obsługi. Już po raz drugi firma HEINRICH KIPP WERK otrzymała w niej od swoich klientów ocenę „BARDZO DOBRĄ” (1,7). |
|
|
Jest to ocena zadowolenia zarówno z obsługi, jak i samego przedsiębiorstwa. |
Najważniejszymi kryteriami dla naszych klientów są:
- Jakość produktów (ocena 1,4) - Krótki czas dostawy (ocena 1,6)
99,6% klientów zamierza złożyć kolejne zamówienia w firmie KIPP. |
|
|
|
|
Przekazanie certyfikatu TÜV przez kierownika działu certyfikacji TÜV Saarland Certification Hansa-Dietera Flescha (li.) kierownikowi sprzedaży KIPP Otto Braunowi |
|
|
|
Dostępność Tutaj możesz sprawdzić dostępność produktu. |
|