W reprezentatywnym badaniu TÜV Saarland firma HEINRICH KIPP WERK ponownie osiągnęła znakomity wynik. W punktach „Zadowolenie klientów” i „Jakość usług” przedsiębiorstwo uzyskało łączną ocenę „bardzo dobrą”.
Co dwa lata TÜV Saarland przeprowadza ankietę wśród niemieckich klientów KIPP. Bada w niej między innymi, czy ankietowani są zadowoleni z usług serwisowych, jakie kryteria są dla nich szczególnie istotne i jak oceniane są poszczególne kroki procesów. W tym roku ankieta po raz pierwszy została przeprowadzona online.
„Cieszy nas zwłaszcza, że 99,4% ankietowanych klientów ponownie złożyłoby zamówienie w firmie KIPP”, mówi Nicolas Kipp, dyrektor zarządzający KIPP. „Potwierdza to skuteczność naszej strategii usługowej i motywuje nas do dalszego oferowania optymalnej jakości usług.” W porównaniu z poprzednią ankietą nie wystąpiły niemal żadne zmiany. Pięć najważniejszych kryteriów to: dostępność artykułów (ocena 1,56), jakość produktów (1,36), terminowość (1,47) oraz szybkie przetwarzanie zleceń (1,44), a także dostawa (1,56).
KIPP wytwarza swoje produkty w zakładzie w Sulz am Neckar, a program obejmuje 60 000 artykułów. Dzięki dużej głębokości produkcji, znacznym pojemnościom magazynowym oraz nowoczesnemu centrum logistycznemu przedsiębiorstwo może stale gwarantować dobrą dostępność dostaw. Artykuły standardowe są dostępne w magazynie. Są one wysyłane w dniu złożenia zamówienia. |