text.skipToContent text.skipToNavigation
Kompetencje producenta
Szybka dostawa
Doskonała obsługa
PL
Wybierz język
Ulubione
Zapamiętaj produkty
Szybkie zamówienie

eProcurement

Punchout łączy KIPP z Twoim systemem zakupów

Zoptymalizuj swoje procesy zakupowe dzięki naszemu nowoczesnemu interfejsowi Punchout – dla maksymalnej wydajności, minimalnych kosztów i bezproblemowej integracji z istniejącym systemem.

Interfejs Punchout to nowoczesne rozwiązanie e-zamówień, które łączy Twój system zakupów – np. SAP, Coupa lub Ariba – bezpośrednio z KIPP. Zamiast ręcznie wyszukiwać i wprowadzać artykuły, nasz sklep internetowy otwiera się bezpośrednio z systemu. Wybierasz tam żądane produkty i za pomocą jednego kliknięcia wszystkie istotne dane, takie jak ceny, informacje o produkcie i ilości, są automatycznie przenoszone z powrotem do zamówienia w systemie ERP. Dzięki temu proces zamawiania jest szybszy, prostszy i wolny od błędów.

Korzyści w skrócie:

✅ Szybkie zakupy, krótszy czas realizacji 

✅ Zakupy bezpośrednio z systemu ERP - płynna integracja z procesami

✅ Aktualne ceny i dostępność w czasie rzeczywistym 

✅ Brak powielania danych - mniej błędów, większa wydajność

✅ Bezpośrednie połączenie ze sklepem dostawcy z systemu ERP

To bardzo proste:

Punchout cXML

Zintegruj nasz katalog produktów bezproblemowo ze swoim systemem E-Procurement-System – dzięki naszemu rozwiązaniu cXMLpunchoutdla zautomatyzowanych, bezpiecznych i przejrzystych procesów zakupowych.

Interfejs cXML Punchout oferuje nowoczesne, oparte na XML rozwiązanie do efektywnego łączenia zakupów z naszym sklepem internetowym – dla zautomatyzowanych procesów zamawiania, aktualnych danych produktów i pełnej przejrzystości procesu zakupowego.

Wymagania:

1. Pełne konto klienta - Musi istnieć aktywne pełne konto w naszym sklepie internetowym. Potrzebujemy również domeny, z której korzystasz, np. DUNS, NetworkId lub AribaNetworkUserId.

2. Przechowywanie danych uwierzytelniających Punchout - Wymagane dane dostępu są przechowywane na koncie klienta w sklepie.

3. Dostarczanie danych połączenia - po konfiguracji dostarczamy wszystkie istotne dane połączenia: Adres URL wejścia, nazwę użytkownika hasło.

Punchout OCI 4.0

Połącz swój system ERP bezpośrednio z naszym sklepem internetowym – interfejs Punchout OCI4.0 zapewnia ciągłyt, wygodny i wydajny proces zamawiania.

Interfejs Punchout OCI 4.0 umożliwia bezpośrednie i wygodne połączenie naszego katalogu online z systemem ERP – dzięki czemu proces zakupów jest szybszy, bardziej przyjazny dla użytkownika i w pełni zintegrowany.

Wymagania:

1. Istniejące pełne konto - Aktywne pełne konto musi być dostępne w naszym sklepie internetowym.Potrzebujemy również HOOK_URL.

2. Przechowywanie danych uwierzytelniających Punchout - Wymagane dane dostępu są przechowywane na koncie klienta w sklepie.

3. Dostarczanie danych połączenia - Po konfiguracji dostarczamy wszystkie istotne dane połączenia: Adres URL wejścia, nazwę użytkownika hasło.

Nie było dotychczas pasującego rozwiązania dla Ciebie?

Odkryj nasze innowacyjne kolejne rozwiązania E-Procurement i skorzystaj z różnych zalet.

Zdigitalizuj swoje procesy zakupowe już teraz!

Dzięki naszym rozwiązaniom E-Procurement możesz poprawić wydajność, przejrzystość i oszczędność swojego procesu zamawiania.

Wspieramy Cię we wprowadzeniu interfejsu Punchout i zapewniamy płynne połączenie.

📩 Skontaktuj się z nami: e-procurement@kipp.com